Curaçao, Nederlandse Antillen

Dag 10 28 april 2017

28 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Happy/sad day.

Nu denken jullie, hoezo dat. Happy want Claudia is vandaag jarig (hebben helaas nog steeds geen moorkoppen gekregen) en sad, het is vandaag de laatste therapie dag.

Eerst nog even in Willemstad geweest, hebben gave t shirts en handdoeken gekocht voor de jongens, is een presentje van Peter K voor de verjaardagen van de jongens.

Daarna rustig toegewerkt naar onze, voorlopig, laatste keer naar het warme bad wat CDTC heet.

Het eerste deel werd weer door gebracht met Chabelita en ook Nubia mocht haar kunsten nog even aan Christiaan vertonen en als klap op de vuurpijl nog even met Bonnie over het water surfen, tot ver in de omgeving was te horen wat onze grote kanjer er van vond. De laatste keer, dat doet ons toch echt wel wat...... maar we gaan straks naar huis met heel veel mooie en onuitwisbare herinneringen en een map vol handvaten om onze kanjer(s) verder te laten groeien en bloeien tot prachtige volwassen mannen. Wij gaan nu nog 2 dagen genieten en ons voorbereiden op de terug reis naar ons eigen vertrouwde koude kikkerlandje.

Hans had van de week in al zijn onzekerheid besloten om de 2 dolfijnen (Bonnie en Sami) die zo goed zijn geweest voor Christiaan op zijn borst te laten tatoeëren, door omstandigheden worden dit er dus 4 (ook Nubia en Chabeliat), wordt dus sparen en een goede tatoeërder zoeken.

Om te omschrijven wat wij van het geheel vinden, zie bijgaande foto. Dit geldt voor IEDEREEN!

Graag vertellen wij persoonlijk onze bevindingen aan jullie