Dag 10 28 april 2017

28 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Happy/sad day.

Nu denken jullie, hoezo dat. Happy want Claudia is vandaag jarig (hebben helaas nog steeds geen moorkoppen gekregen) en sad, het is vandaag de laatste therapie dag.

Eerst nog even in Willemstad geweest, hebben gave t shirts en handdoeken gekocht voor de jongens, is een presentje van Peter K voor de verjaardagen van de jongens.

Daarna rustig toegewerkt naar onze, voorlopig, laatste keer naar het warme bad wat CDTC heet.

Het eerste deel werd weer door gebracht met Chabelita en ook Nubia mocht haar kunsten nog even aan Christiaan vertonen en als klap op de vuurpijl nog even met Bonnie over het water surfen, tot ver in de omgeving was te horen wat onze grote kanjer er van vond. De laatste keer, dat doet ons toch echt wel wat...... maar we gaan straks naar huis met heel veel mooie en onuitwisbare herinneringen en een map vol handvaten om onze kanjer(s) verder te laten groeien en bloeien tot prachtige volwassen mannen. Wij gaan nu nog 2 dagen genieten en ons voorbereiden op de terug reis naar ons eigen vertrouwde koude kikkerlandje.

Hans had van de week in al zijn onzekerheid besloten om de 2 dolfijnen (Bonnie en Sami) die zo goed zijn geweest voor Christiaan op zijn borst te laten tatoeëren, door omstandigheden worden dit er dus 4 (ook Nubia en Chabeliat), wordt dus sparen en een goede tatoeërder zoeken.

Om te omschrijven wat wij van het geheel vinden, zie bijgaande foto. Dit geldt voor IEDEREEN!

Graag vertellen wij persoonlijk onze bevindingen aan jullie

1. Jolanda de voogt:
    Lieve lieve allemaal,

We hebben dagelijks genoten van de mooie foto s en mooie verhalen, heerlijk om jullie zo samen te zien.
    Geniet nog even van alles om jullie heen, goeie terugreis, en tot snel :)

Liefs, Den Jo en de meiden XXXX
  2. Henny van Oorschot:
    29 april 2017
    Heel leuk alles mee beleefd te hebben. Geniet nog even en dan een goede terugreis met een fantastische ervarings bagage.
    Veel geluk met de jongens en voor jullie beiden.
  3. Chris van Haasteren:
    29 april 2017
    Wat een fantastische ervaringen hebben jullie opgedaan en wat hebben jullie genoten. Een tas vol bagage mee naar huis om thuis weer verder uit te werken maar dat gaat ook vast lukken.
    Goede reis naar huis en tot ziens in Nederland.

Groetjes Chris en Yvonne
  4. Jacques en Greet wildschut:
    29 april 2017
    Wat een schitterende foto's weer en een mooie ervaringen er weer bij!! Succes met pakken en goede reis terug. Tot ziens.
  5. Van der wijngaart:
    MOOI !!!!
  6. Mayriam Buitenhek:
    30 april 2017
    Wat een mooie verhalen. En fijn dat jullie allemaal genoten hebben en dat de jongens zoveel geleerd hebben. Een veilige terug reis.
  7. Peter:
    1 mei 2017
    Familie, mooie verhalen en foto's van een reis waar jullie veel aan hebben gehad. Jullie gaan terug met een koffer vol ervaringen, tips, en andere goede zaken.
    Geniet nog even en een goede prettige terug reis.