dag 7 25 april 2017

25 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag een drukke dag voor papa en mama want die moesten naar school zoals de jongens het noemen en zij letten wel op Claudia.

Eerst een actieve workshop " hoe neem ik waar"? prikkelverwerking in de praktijk.

-geblinddoekt rondje gelopen met de nodige hindernissen

-koud(ijswater) / warm water met/zonder huishoudhandschoen voelen

-parcours over verschillende materialen via handspiegel lopen.

-En deze rekensom (zie de vet gedrukte tekst) met keiharde muziek op maken(onder de goede inzenders verloten wij een middagje opname van Christiaan zijn therapie kijken bij ons thuis) nou ja muziek! het was kabaal van drilboren, verkeer, storm etc.

Er staan zeven vrouwen in een kamer, iedere vrouw heeft 7 rugzakken. In iedere rugzak zitten 7 katten. Bij iedere kat horen 7 kittens. Hoeveel benen zijn er in totaal in de kamer?

Bij de 2e workshop "alles over fijne motoriek" We hebben nooit geweten dat de fijne motoriek in de armen en met name in de handen zit.

De workshops hebben ons zo veel handvatten gegeven dat wij van elk de documentatie hebben gevraagd om maar niets te vergeten.

Vandaag heeft Christiaan gezwommen met Chabelita, dit omdat ze nog steeds niet in orde is en ze een rustige trainingssessie moest doen. Ook voor Christiaan was dit goed om even lekker te relaxen en tot zichzelf te komen. Wat wel weer een ding was, er werden film opnames gemaakt met behulp van een drone, deze maakt en herrie en draait, jullie raden het al!

Veel geoefend met zijn fijne motoriek en mondtechnieken. Hierover  morgen weer meer.

1. John Rens:
    26 april 2017
    Educatief reissie aan het worden :-). Vlgns mij is het antwoord 14, want katten hebben poten. Oh Oh een helicopter x 4, nou dat moet wat geweest zijn voor onze kleine vriend.
    Gaaf om straks de film terug te zien.
  2. Van der wijngaart:
    26 april 2017
    jullie zijn echt toppers !!!!!!!!!!!!!
    en wat een prachtige foto's !!!
    trots op jullie XXXX
  3. Jacques en Greet wildschut:
    26 april 2017
    Wat leuk,leerzaam en goed die "workshop" behalve de kei-harde muziek dan!!! En de drone was natuurlijk even schrikken voor Christiaan?! Weer mooie foto's! Succes en veel plezier!
  4. Frans en Bianca:
    26 april 2017
    Hoi Toppers, wat een stappen worden er gemaakt, goed om de voorruitgang te lezen. Jullie doen het goed, we blijven jullie op de voet volgen, nog heel veel succes in dat mooi Curacao.