dag 8 26 april 2017

26 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vanmorgen wilden de meiden naar 't kruidenvrouwtje, zij is een begrip in Curacao en ver daar buiten. Op internet haar adres opgezocht en in het navigatie systeem in Maris haar mob  ingebracht. Daar het huisnummer niet correct was belandden we dus echt in een zeer ruig en bijna onbegaanbaar gebied met kuilen die op echte kraters lijken, maar ook deze ontbering weer overleefd. De meiden hebben door de tuin gewandeld en uiteindelijk hebben we voor David kruidenzalf en voor Hans rustgevende thee gekocht, dit met het oog op de weg naar huis die toch echt met het vliegtuig moet plaatsvinden. We hadden de jongens beloofd om deze (werk) vakantie naar de grote gele M te gaan dus dat maar gedaan.

Ook vandaag had Christiaan zijn therapie (en de rest van de week) weer met Chabelita, Lisa wil heel graag werken aan de concentratie van onze grote man en Chabelita is daar uitermate geschikt voor. Zij vindt ook dat hij het heel goed doet en ziet grote verschillen met de eerste therapiedag, uiteraard zijn wij hier heel trots op. Christiaan mag zelfs als hij heel erg zijn best doet alleen met Chabelita zwemmen, iets wat hij geweldig vindt.

David heeft vandaag zijn theorie diploma dolfijntrainer gehaald, hij is geslaagd met vlag en wimpel.

Nog 2 dagen, dan zitten deze geweldige therapie weken er al weer op.

Vandaag is er weer een lief gezin via Syndroom van de Lach aangekomen, Sem gaat a.s. maandag met de therapie beginnen.

Tot morgen.

1. Nicole:
    27 april 2017
    Kijk hem eens genieten! Ik zie een heel andere Christiaan op de foto's wat moet dat heerlijk zijn voor hem en jullie ook natuurlijk. En dan ook nog eens naar de gele M ik heb meteen trek :-) Volgens mij is dit de beste vakantie ooit. Geniet nog even. Binnenkort wil ik alles ervan horen. Tot gauw.
  2. Marcel en Sandra:
    27 april 2017
    Volgens mij wil Christiaan volgende maand gelijk weer :D! Mooi te zien dat het zo goed gaat!
  3. Martha:
    27 april 2017
    Je ziet op de foto's een heel andere Christiaan, zelfverzekerd en stoer. Wat een stappen worden er gemaakt en wat een belevenis voor jullie allemaal. Nog een paar dagen, wat gaat het snel. Geniet er nog van!
  4. Jacques en Greet wildschut:
    28 april 2017
    Wat een leuk "avontuur" naar en bij het kruidenvrouwtje en het zal zeker werken de zalf en de thee! Goed van David dat hij zijn diploma dolfijnentraining heeft gehaald en dat Christiaan steeds meer vooruit gaat. Proficiat !