dag 9 27 april 2017

27 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De één na laatste dag alweer van deze onvoorstelbare doel bereikende therapie!

Eerst zijn we een paar uurtjes weer op Kokomo beach geweest om te relaxen. Wat ook wel weer een hele beproeving was omdat er over een zéér hoge brug gereden moet worden, als chauffeur was het voor Hans slim om alleen maar op de weg te kijken.

David werd vandaag wederom geëntertaind door Laura, samen met zijn vriendje Loek lekker wezen ravotten op het strand.

Zoals gisteren al gezegd had Christiaan vandaag ook weer Chabelita maar in het begin mocht hij even met Nubia, zij kan heel goed haar tong uitsteken, iets wat bij Christiaan ook de gehele dag gebeurt. Wij hadden aan Lisa gevraagd of zij bij de trainster kom vragen om ze gezamenlijk hun tong uit te laten steken, zie foto volgens ons aardig gelukt!

De therapie ging weer fantastisch, morgen een opsomming wat Lisa allemaal met onze grote man al bereikt heeft, het is echt onvoorstelbaar. Uit diverse reacties van onze volgers blijkt dat ze op de foto's een andere Christiaan zien, dit doet ons zo goed.

Als laatste voor vandaag de trekkingsuitslag van de prijsvraag. DE gelukkige winnaars zijn John en Ria (zij waren ook de enige die gereageerd hadden) :-) We maken z.s.m.  een afspraakie.

Tot morgen, dan echt het laatste verhaal over onze reis.

1. John Rens:
    28 april 2017
    Mooie positieve ontwikkelingen. Bijzonder dat zo'n therapie met de hulp van dieren dit kan bereiken. Aan de andere kant, mensen worden ook rustig door het aaien van een kat.
    Dus dieren nemen speciale plaats in, in de maatschappij. Belangrijker is dat Christiaan er wat aan heeft voor nu en de rest van zijn leven. Nu is het goed om hem voorbereiden op het vertrek want dat zal niet mals zijn. :-(
    PS. hier zit een gelukkige prijswinnaar.
  2. Nicole:
    28 april 2017
    Ahwwwww maar heeft John wel met harde muziek op de opdracht gemaakt ;-) Haha. Wat gaat de tijd toch snel, de een na laatste dag alweer. Ik ben zo blij voor jullie dat het zo goed gaat allemaal. Dat maakt het leven een stukje makkelijker :-) Tot gauw en geniet nog eventjes xxx
  3. Elles:
    28 april 2017
    De tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt. Mooi dat er zulke ontwikkelingen kunnen plaats vinden dankzij deze therapie. Ik hoop dat deze positieve ontwikkelingen blijven doorzetten voor de rest van zijn leven. Geniet er nog even van.
  4. Martha:
    28 april 2017
    Wat gaat het snel en wat een resultaten.
    Jullie gaan terug met koffers vol met ervaringen, belevingen, therapieën en mooie herinneringen. Het houdt hier niet op, weer terug thuis gaat de therapie gewoon verder met alles wat jullie is meegegeven. Een mooie reis met hele bijzondere momenten denk ik zo. Het afscheid zal inderdaad zwaar zijn voor de jongens, voor wie niet, zo' n paradijsje. Nog gefeliciteerd John! Lieverds, sterkte en plezier nog en een goede reis naar huis. Hoop jullie snel te zien en te spreken, wil natuurlijk alles horen en zien!
  5. W VAN DER WIJNGAART:
    28 april 2017
    heerlijk om hem zo te zien genieten met de dolfijn, maar ook dat het ook resultaat oplevert,
    iets waar jullie weer mee verder kunnen en een heel leuke herinnering voor later.
    ondanks dat mijn broertje regelmatig op de proef werd gesteld
  6. Willem Jan Pols:
    28 april 2017
    Wat een bijzondere ervaring voor jullie alle vier! Geniet nog van de laatste dagen en vergeet niet dat alles valt of staat met vertrouwen..... Ook hoog in de lucht! Goeie terugreis en groetjes uit Elahuizen.
  7. Jacques en Greet wildschut:
    28 april 2017
    Fijn om even te kunnen ontspannen op Kokomo Beach al koste dat wat extra moeite! Heerlijk dat het zo goed gaat allemaal! Succes en klezie weer morgen.
  8. Jan en Dorie deenik:
    28 april 2017
    Jan en mijn persoontje lezen met belangstelling jullie vorderingen met Christiaan op curacao. Geniet nog fijn
    deze dagen. Hier gaat alles goed met mij. Dat wou ik nog
    even zeggen. Veel plezier met z'n allen.
  9. Corrie Hensen:
    28 april 2017
    Fijn dat jullie alle vier iets aan de therapie hebben en dat het zo goed voelt.
    Geniet nog van jullie laatste dag.
    Groetjes Corrie.