dag 4 20 april 2017

20 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Eerst even terug naar gisteren. Zoals gememoreerd deed Christiaan het ook weer zeer goed, ondanks de aanwezigheid van zijn broertje was hij compleet gefocust op Lisa, Irene, Bonnie en Sami.

Tijdens de evaluatie gaf Lisa ook aan dat Christiaan vandaag weer veel meer in het nu was. Een aantal oefeningen waar ze me gewerkt hebben zijn:

grote stoffen dobbelsteen met aan elke zijde een andere soort sluiting, bv gespen, knopen, drukknopen etc. Thuis kan Christiaan zijn knopen niet dicht maken, bij Lisa gewoon in 1 keer. Drukknopen is nog wel een ding, door de zachte ondergrond moet hij met 2 handen tegelijk werken en dat is nog wel moeilijk. Christiaan had wel aangegeven bij Lisa dat hij graag in de mat gerold wilde worden, heeft hem toch wel goed gedaan. Wordt morgen door Lisa weer opgepakt. David is vandaag met zijn begeleiders en nieuwe vriendje lekker op het strand geweest, de zee was voor hem ook weer een hele overwinning, ok tot zijn knieën, dat dan wel weer

De overig belevenissen vandaag lezen jullie morgen weer.

1. Nicole:
    Hallo Hans, Mariska, Christiaan en David,
    Wat ziet jullie (werk) vakantie er goed uit zeg. Wat een leuke avonturen en wat leren jullie veel. Gelukkig kunnen jullie ook veel pelzier maken. Geniet ervan, ik geniet sowieso van jullie mooie reisverslagen.
    Groetjes Harold en Nicole
  2. Mayriam Buitenhek:
    21 april 2017
    Wat een mooie verhalen. Het doet de jongens echt goed. Veel plezier nog.
  3. Marja en Jack:
    Hallo Hans, Mariska, Christiaan en David,
    Erg leuk zoals jullie ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen op de Antillen. Fijn dat de mannen het zo goed doen. Genieten jullie er maar van !! Liefs Marja en Jack
  4. Martha:
    21 april 2017
    Ik zie elke dag uit naar het verhaal van de dag, zo leuk om te lezen en te zien wat er gebeurd is. Wat een avonturen beleven jullie jongens, ik zou ook wel met een dolfijn willen zwemmen, ze zijn zo lief! En bijzonder! Dag lieverds
  5. Jacques en Greet wildschut:
    24 april 2017
    Wat gebeurt er veel buiten de dolfijnen om en zoveel meer leren omgaan met materialen en nieuwe vriendschappen!
    Bewonderenswaardig hoe goed Christiaan zich aanpast!
    Veel plezier en succes.