De spanning stijgt ten top

13 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vanmorgen vroeg 5.45 uur werden wij door Opa en de buurvrouw naar Schiphol gebracht.

Na dan eindelijk, via omwegen de juiste gate te hebben gevonden, kon de vlucht KL0735 met een vertraging van 25 min, met de Boeing 747-400 vertrekken naar Curaçao

Christiaan en David keken hun ogen uit.

Hun aller eerste vlucht en verre reis ging van start.

Toeval wil dat Christiaan en David beiden aan de raamkant zaten en dus alles konden zien.....met name Christiaan zat te stuiteren op zijn stoel...HARDER ,HARDER NOG HARDER!

En wat hebben zij het goed gedaan , alleen Hans had het niet zo heel erg naar zijn zin......maar ook hij heeft het geweldig gedaan TOPPERTJE

Na een 8baan ervaring die wij volwassenen niet zo heel fijn vonden( turbulentie) maar de jongens riepen GEWELDIG...nog een keer..(gelukkig voor ons gebeurde dat niet) zijn wij heelhuids aangekomen op de plaats van bestemming waar wij verwelkomt werden door warmte  28 graden en een chauffeur van het CDTC die ons naar onze villa bracht. Een ware cultuur shock maar daar wijden we maar niet over uit

Na de rondleiding door het huisje en de regeldingen onze koffers uitpakken en zien dat we de jetlag( is nl 6 uur verschil met Nederland) te boven komen.....voor nu Welterusten.

1. Martha:
    15 april 2017
    Wat een avontuur en ja het zijn joekels! Ook fijn dat ze ervan genoten hebben, dat weet je maar nooit.
    Rust lekker uit, het avontuur gaat verder en geniet,
    Geniet elke minuut. Hier is het maar 11 graden wel met een zonnetje maar de paasdagen is afwachten : (
    Stikjaloers..... Maar het is jullie zo gegund : )

Dag lieverds en groeten aan de jongens
  2. Chris van Haasteren:
    15 april 2017
    Hoi Hans en Mariska, wat een start en wat leuk zoals de jongens op het vliegen reageerden.
    Wanneer gaat de dolfijnen therapie beginnen?