ohoh wat een nacht

14 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Goedemorgen, Christiaan zijn biologische klok zei om 01.00 uur, het is tijd om op te staan. In Nederlandse tijd betekent dit dat hij heeft uitgeslapen tot 07.00 uur, maar hier was het dus midden in de nacht, na veel geduld en gepraat is hij toch nog in slaap tot 06.30 uur. Vandaag lekker rustig aan gedaan, boodschappen gedaan bij Appie, we hebben besloten niet naar de prijzen te kijken, anders eten we  niets meer :-) .

's-Middags bij het CDTC geweest en de info mee gekregen. Christiaan zijn therapie begint a.s. maandag om 15.30 tot 17.30 uur. Zijn vaste therapeute is Lisa. We mochten alvast even rondkijken en hebben al kunnen genieten van de dolfijnen die aan het spelen waren. Wat een geweldige ervaring om deze schitterende beesten van dichtbij te aanschouwen en wetend dat we vanaf volgende week nog dichterbij zijn, Christiaan zei, wanneer mag ik mijn therapie doen, ik kan niet wachten!!! 18.15 uur, we hebben 2 jongetjes die compleet verrot zijn, slecht geslapen, spanning, stress etc. Ze hebben snel gedouchet en zijn lekker gaan slapen. Tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martha:
    15 april 2017
    Das wennen dat tijdverschil, laat staan voor Christiaan. Zo te horen is hij heel enthousiast, hoe mooi wil je het hebben.
    Leuk zijn ze he, die dolfijnen, ik heb kippenvel. Ik vind ze om op te eten, begrijp heel goed wat het met mensen doet en helemaal van zo dichtbij. Ben benieuwd maandag......wat een rijk gevoel moet dat zijn voor jullie om daar te zijn en te zien wat dat met de mannetjes doet, geweldig!
    Verstand op nul en lekker over je heen laten komen, zen noemen ze dat. Tot snel, liefs Martha
  2. Henny van Oorschot:
    15 april 2017
    Oh jongens nog even en het echte avontuur gaat starten. Heel veel succes en bovenal geniet ervan!
  3. John Rens:
    16 april 2017
    Hi Globetrotters, wat fijn dat alles goed gegaan is met de reis. Een mooie nieuwe ervaring voor de mannetjes en Papa (hihi).Maandag in zee met flipper ik ben benieuwd.
  4. Jolanda de voogt:
    16 april 2017
    WAT GAAAAAAF!!!! ik krijg de foto s en verhalen nu binnen. Ga ERVOOR, lieve allemaal!
    liefs,
    Den Jo en de Kids XXX
    Ps: Flipper de groeten:)
  5. Ron van der Ploeg:
    16 april 2017
    Geniet ervan en ik blijf jullie volgen!
  6. Marcel en Sandra:
    16 april 2017
    Wat een geweldig avontuur is het toch! Nog een nachtje slapen en dan zwemmen met de dolfijnen! Hoop dat de jongens een beetje gauw over de jetlag heen zijn.
  7. Ad Bakker:
    16 april 2017
    Letterlijk aan het flipperen. Heel veel succes en vooral ook plezier natuurlijk.
    Mooi om te beleven en leuk dat we mee kunnen genieten van jullie avontuur.
  8. Corrie Hensen:
    16 april 2017
    Wat een ervaring, fijn dat Christiaan zo enthousiast is, ben benieuwd als het echte werk gaat beginnen.
    Geniet ervan.

Groetjes Corrie.
  9. Mayriam Buitenhek:
    16 april 2017
    Wat een mooie verhalen. Heel veel plezier en geniet van deze bijzonder mooie ervaring. Ben benieuwd naar alle verhalen.