2 dagen in 1

16 april 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Zaterdag hebben we een rustige dag, we zijn in de relax modes en doen weinig tot niets behalve dan luieren, vogels en hagedisjes spotten, oh ja en heel veel water drinken. Zo'n relax dag is eigenlijk niets voor Hans, kan zijn ei niet kwijt, Claudia zet de pot pindakaas in de gootsteen ipv de koelkast en Maris wordt zo duf als een konijn.

Zondag 16 -4

VROLIJK Pasen!!!

De dag begint al vroeg want Christiaan besloot om 4.45 uur dat het dag was....... Na een heerlijke bui zitten Mariska, Christiaan en David in de porch waar het lekker koel is. Het gerommel van onweer samen met de kerkklok die gaat is het een mooi tafereel. Om 08.30 uur waren we ons aan het voorbereiden voor een paar uurtjes strand toen we werden verrast met een... tropische regenbui van 45 minuten. Toen het weer wat droger was hebben we de gok genomen en zijn in de auto gestapt en naar Kokomo beach gereden. Wat apart is is dat onze navigatie wanneer we op de heenweg zijn ons feilloos de weg wijst maar bij e terugweg het tot op heden standaard verkeerd gaat. Tegen de tijd dat we weer naar huis gaan zal het wel een keertje goed gaan.

En nu: Op naar de grote dag. We zijn zo benieuwd wat de therapie onze grote vent gaat brengen.

1. John Rens:
    17 april 2017
    Volgens mij hebben jullie een Tom in plaats van een Tom Tom. Die tweede Tom staat nl. voor terug. :-). Mooie plaatjes en ja in de tropen is regen zelfs lekker, zeker voor de verkoeling.
    Op naar de grote dag.
  2. Van der wijngaart:
    17 april 2017
    lieve alle vier , heel erg veel plezier !!!!
    geniet ervan , dikke kussen
  3. An:
    Hoi
    Super leuk
    Genieten jullie er van
    Ben zo benieuwd naar jullie verhalen
    Liefs An
  4. Peter de Bruine & Katinka Priem:
    17 april 2017
    Ziet er allemaal wel cool uit.... nog wat plaatjes van jullie huis daar?
    Benieuwd naar de 'grote start' morgen. Zet 'em op, Christiaan!